Rabu, 30 November 2011

TabloQ - Mengubati Lecur akibat Air Panas!!!

Salah seorang pengguna TabloQ:
Salam semua...saya ingin berkongsi tetimoni terbaru saya..baru baru ini saya masak air kacang soya untuk dibuat tau fu fah..semasa saya hendak mencurah air yang sedang mendidih kedalam bekas yang berisi ubat untuk buat ta fu fah..malang tidak berbau..tangan saya terlepas periuk air soya panas dah telah tercurah keatas kedua dua belah kaki saya..dengan izin Allah..saya teringat untuk menyapu bedak ...tabloq ke kaki saya yang tercurah air panas tersebut..Alhamdulillah..kaki saya tidak langsung melecur..tetapi semasa menyapu bedak tabloq..ada sedikit rase panas, pedih dan bisa di tempat yang kena air panas..kena tahan sedikit..hasilnyaaa..Alhamdulillah...dengan izin Allah..amat amat berkesan..terima kasih kepada pengasas bedak tabloq..Syabas!!!
~~Ihsan drpd TabloQ - BEdak Sejuk Warisan Tradisi Asli ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan